Turun merimieskirkko

Turussa Merimieskirkko palvelee raskaan liikenteen kuljettajia, merenkulkijoita ja ihan ketä vain. Talossa toimivat yhdessä Merimieskirkko ja Merimiespalvelutoimisto.

Kesäaikaan maistuvat kahvit vaikka kirkon terassilla.

Kirkko löytyy Pansiontien alkupäästä huoltoasemaa vastapäätä. Vieressä on tilava rekkaparkki, jos tulet isommalla autolla. Henkilöautot mahtuvat omaan pihaamme ja kohdalla oleva bussipysäkki (linja 32 Varissuo-Pansio/Runosmäki) on nimetty Merimieskirkon mukaan.

Kirkon alakerran kahvilassa voi istua turisemaan ja halutessaan ostaa pikkupurtavaa. Ylemmissä kerroksissa on kaksi eri saunaa. Yläkerrassa voi pitää vaikka kokouspäivän tai lyhyemmän kokoontumisen ihan omassa rauhassa.

Merenkulkijoille pyydettäessä kuljetuspalvelu ja laivakäyntejä tehdään tarpeen mukaan. Merimiespalvelutoimiston asiamies löytyy samasta osoitteesta. Rekkasaunat ma-to iltaisin klo 17-21.

Vapaaehtoistyö Turun merimieskirkolla

Tule mukaan vapaaehtoiseksi monikulttuuriseen ympäristöön Turun merimieskirkolle. Asiakkaamme ovat tavallisimmin suomalaisia ja ulkomaisia raskaan liikenteen kuljettajia, merimiehiä sekä muita satunnaisia kävijöitä. He tulevat kirkolle kahvikupilliselle, saunomaan tai muuten vain jutustelemaan.

Vapaaehtoisen asiakaspalvelutyö on pääasiassa kahvilanpitoa eli kahvilatuotteiden myyntiä ja asiakkaiden kanssa seurustelua. Työtä tehdään useimmiten pareittain. Olet tervetullut vapaaehtoiseksi oman aikataulusi mukaan.

Turun merimieskirkolla voit tehdä satunnaista vapaaehtoistyötä lukuisissa eri tapahtumissa vuoden aikana. Järjestämme esimerkiksi monia myyjäisiä, messuja ja markkinoita. Lisäksi meillä on toimipaikan omia tapahtumia pitkin vuotta. Työ tapahtumissa sisältää Merimieskirkon tuotteiden myyntiä ja ihmisten kohtaamista. Työtä tehdään pääasiassa pareittain. Voit tulla mukaan, kun se sinulle parhaiten sopii! Ota rohkeasti yhteyttä.

Harjoittelu merimieskirkolla

Meillä on mahdollista tehdä opintoihin tai työllistymiseen liittyviä harjoittelujaksoja. Ota rohkeasti yhteyttä, niin mietitään yhdessä, miten voimme toteuttaa harjoittelun merimieskirkolla.

Toimipaikan työntekijä

Lue lisää Turun merimieskirkosta

Osallistu Merimieskirkon tapahtumiin ja tilaisuuksiin

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.