Oppilaitoksille

Merimieskirkko tekee yhteistyötä erilaisten oppilaitosten kanssa. Voimme tarjota esimerkiksi harjoittelupaikan monen alan opiskelijoille.

"Mies kävelee kohti valkoista pakettiautoa yllään keltaisnen huomioliivii ja kypärä. Taustalla laiva ja sataman nostokurkia."
Ulkomaan satamissa vierailemme suomalaisaluksilla ja Suomen satamissa teemme laivakäyntejä pääasiassa ulkomaisilla aluksilla.

Oppilaitosyhteistyö

Merimieskirkko tekee yhteistyötä erilaisten oppilaitosten kanssa. Oppilaitosten kanssa toteutetaan erilaisia yhteistyöhankkeita, jotka valmistellaan yhdessä. Ne voivat olla kertaluonteisia tapahtumia tai jonkin aikaa kestäviä hankkeita.

Voimme tarjota harjoittelupaikan monen alan opiskelijoille. Kohtaamistyössämme kokemusta karttuu eri kirkon alojen ja sosiaalityön opiskelijalle. Ulkomaan kirkkojemme keittiö on oiva harjoittelupaikka vaikkapa laivakokin opintoihin.

Ota yhteyttä

Yhteyspäällikkö Jaakko Laasio puhelimitse 0400 156 660 tai sähköpostilla jaakko.laasio@merimieskirkko.fi

tai

varainhankinnan asiantuntija Tiina Moberg puhelimitse 050 344 8939 tai sähköpostilla tiina.moberg@merimieskirkko.fi.

Tutustu opiskelijoille suunnattun työhömme.