Merimieskirkko Espanjassa

Espanja on uusin maa merimieskirkkokartalla. Kolmivuotisen sosiaalityön hankkeen päätyttyä Aurinkorannikolla keväällä 2023 työtä suomalaisten hyväksi kuitenkin jatketaan.

Kesäkuun alusta 2023 Suomen Merimieskirkko on vastannut Suomen ev.lut. kirkon turistityöstä, johon Espanjan Aurinkorannikon lisäksi kuuluvat työ Kanariansaarilla sekä itäisellä Välimerellä.

Aurinkorannikon alueella toimii Merimieskirkon sosiaalikuraattori ja Aurinkorannikon suomalaisen seurakunnan kaksi pappia ovat 1.6.2023 alkaen olleet Merimieskirkon työntekijöitä.

Kanarian saarilla ja itäisellä Välimerellä työskentelee yhdeksän kausipappia ja -kanttoria lokakuusta huhtikuuhun. Merimieskirkko on myös heidän työnantajansa.

Lue lisää työstämme Espanjassa sekä kirkollisesta turistityöstä alla olevan painikkeen kautta.

Tilaa viestintää tai uutiskirje

Tilaa viestintää / uutiskirjeen(vaaditaan)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.