Iso tai pienempi lahjoitus – kaikki yhtä arvokkaita

Yhdistyksenä Merimieskirkko on saanut alusta saakka osan rahoituksestaan lahjoituksina. Nykyään yhteisöjen ja yksityisten lahjoitukset sekä erilaiset avustukset kattavat liki puolet tuloistamme. Toinen puolikas tulee toimintamme tuottoina, kuten basaarien ja kahviloiden myynnistä.

Lahjoitus Merimieskirkolle on apu lähimmäiselle.

Jokaisella lahjoituksella on merkitystä. Pienikin lahjoitus auttaa pitämään merimieskirkkotyön pyörät pyörimässä. Voit tehdä yksittäisen lahjoituksen tai ryhtyä lahjoittamaan kuukausittain.

Valitse juuri sinulle parhaiten sopiva lahjoitussumma ja tapa lahjoittaa.

kertalahjoitus 10 euroa

Kymmenellä eurolla saa kahvipaketin (ja jää vähän ylikin). Siitä keittää monet kahvit yhteisiin juttuhetkiin.

kertalahjoitus 50 euroa

50 eurolla tankkaa kirkon pikkubussiin puoli tankillista. Se riittää kotimaan kirkolla parin viikon ajoihin – ulkomaan kirkolla muutamaksi päiväksi, kun satamamatkat ovat pidempiä.

kuukausilahjoitus 50 euroa

Viiden kympin kuukausilahjoitus kerryttää vuoden mittaan 600 euroa. Sillä pidetään jo monta kerhokertaa tai kohdataan merenkulkijoita työnsä äärellä.

Voit tukea meitä monin tavoin

Alla muutama esimerkki muista tavoista tehdä lahjoituksia.

Muuta yhteystietojasi

Elämäntilanteet muuttuvat. Pidäthän yhteystietosi ajan tasalla. Voit päivittää yhteystietojasi yhteystietorekisteriimme painikkeesta vautuvalla lomakeella. Tutustu tällä rekisteriselosteeseemme.