Ulkomailla

Merimieskirkko – Kanssasi maailmalla

Merimieskirkot ulkomailla sijaitsevat Lontoossa, Brysselissä, Rotterdamissa, Hampurissa ja Ateenassa. Toimintaa on myös Espanjan Aurinkorannikolla, Irlannissa, Luxemburgissa, Puolassa ja Kaukoidässä.

Tutustu ulkomaan merimieskirkkojen toimintaan valitsemalla sivuvalikosta haluamasi kirkko.

Olemme tehneet työtä merenkulkijoiden ja ulkomailla asuvien suomalaisten hyväksi jo vuodesta 1875. Suomalainen merimieskirkkotyö sai alkunsa ulkomailla merimiesten sielunhoitoyhtiönä, mutta jo alkuvuosista lähtien toiminnassa on ollut mukana myös muita ulkomailla liikkuvia ja asuvia suomalaisia.

Myös nykyisin monimuotoinen toimintamme palvelee niin alueen vakituista suomalaisyhteisöä kuin liikkuvaa joukkoa.

Kesäkuun 2023 alusta Suomen Merimieskirkko ry koordinoi Suomen ev.lut. kirkon turistityötä manner-Espanjassa ja Kanariansaarilla sekä itäisen Välimeren alueella.

Tilaa merimieskirkon viestintää

Uutiskirje

Tilaa viestintää / uutiskirjeen(vaaditaan)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.