Kemi-Tornion merimieskirkko

Kemin Ajoksen satamassa oleva Kemi-Tornion merimieskirkko on alueen kansainvälinen kohtaamispaikka. Tule mukaan toimintaamme!

Merimieskirkolta tehdään laivakäyntejä Kemin ja Tornion satamiin. Tarjoamme kuljetuksia ja keskustelutukea. Kirkolla on pienimuotoinen kanttiini ja maksuton wi-fi.

Toimipaikka sijaitsee Ajoksen suljetulla satama-alueella. Pääsy paikalle edellyttää yhteydenottoa satamakuraattoriin. Voimme ottaa vastaan pienempiä ryhmiä (n 15 hlö).

Toimipaikka sijaitsee suljetulla satama-alueella, joten pääsy paikalle edellyttää yhteydenottoa satamakuraattoriin.

Palveluja Perämeren pohjukkaan

Merimieskirkko on Kemin Ajoksen satamassa, mutta toiminta-alueemme ulottuu aina Tornion Röyttän satamaan saakka. Kemin muissa rahtisatamissa poikkeamme niin ikään säännöllisesti.

Kansainvälinen vapaaehtoistoiminta

Meillä pääset tekemään aidosti kansainvälistä vapaaehtoistyötä! Kohtaamme ihmisiä heidän tavallisessa arjessaan satama- ja laivatyössä. Yhteinen kielemme on englanti ja elekieli. Riittää, että tulet ymmärretyksi! Vapaaehtoisemme käyvät laivoilla ja hoitavat merenkulkijoiden kuljetuksia kaupungille. Saat tehtävään perehdytyksen, joka sisältää sataman turvallisuuskoulutuksen sekä opastuksen liikkumiseen satama-alueella. Voit tulla myös järjestämään erilaisia tapahtumia yhdessä henkilökunnan ja muiden vapaaehtoisten kanssa.

Harjoittelu Kemi-Tornion merimieskirkolla

Meillä on mahdollista tehdä opintoihin tai työllistymiseen liittyviä harjoittelujaksoja. Ota rohkeasti yhteyttä, niin mietitään yhdessä, miten voimme toteuttaa harjoittelun merimieskirkolla.

Kemi-Tornion merimieskirkon työntekijä

Klikkaamalla kuvaa näet lisää tietoa työntekijästä.

Osallistu Merimieskirkon tapahtumiin ja tilaisuuksiin

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.