Jouluradio

Jouluradio toteuttaa jälleen Merimieskirkon kanssa yhteistyössä Joulun toiveet merten takaa -toivekonsertin. Osallistu joululaulutoivekonserttiin lähettämällä Jouluradioon oma joululaulutoiveesi ja terveisesi merten takaa tai merten taakse.

Merimieskirkon ja Jouluradion yhdessä tuottama toivekonsertti soi Jouluradiossa ja jouluradio.fi:ssä tiistaina 17.12.2024 klo 19 (Suomen aikaa) ja tulee uusintana lauantaina 21.12. klo 15.

Täysikuu taivaalla, merellä purjeveneitä, joista yhdessä jouluisia valoja.

Osallistumisohjeet

Voit osallistua joko tekstiviestillä, ääniviestillä tai videolla. Kaikki viestit lähetetään Jouluradion WhatsApp-numeroon 050 309 51 71.

Kerro viestissäsi:

• kuka olet
  • missä olet ja hieman taustaa
  • joululaulutoiveesi ja perustelu, miksi kyseinen joululaulu on sinulle erityisen tärkeä
  • terveisesi sekä tieto, kenelle ja minne lähetät terveisesi

Osallistu WhatsApp-tekstiviestillä

Lähetä tekstiviestisi WhatsAppilla numeroon 050 309 51 71. Jouluradio lukee ja äänittää viestisi toivekonserttiin.

Lahjoita 10 euroa, lähetä tekstiviesti 10E SUKKA numeroon 16588.
Lahjoita 20 euroa, lähetä tekstiviesti 20E SUKKA numeroon 15688.
Lahjoita 30 euroa, lähetä tekstiviesti 20E SUKKA numeroon 15688.
Lahjoita 40 euroa, lähetä tekstiviesti 40E SUKKA numeroon 15688.

Osallistu ääniviestillä

Voit tehdä ääniviestisi joko WhatsAppilla tai muulla sovelluksella.

Yritä mahduttaa toiveesi kahteen minuuttiin.

Tallenna viestisi rauhallisessa ja meluttomassa paikassa. Kannattaa kuunnella materiaali tallennuksen jälkeen ja tarkistaa, että oma puhe kuuluu hyvin.

Jotta tiedostossa olisi editointivaraa, odota äänityksen käynnistyttyä pari sekuntia ennen kuin alat puhua. Jätä muutama hiljainen sekunti myös loppuun ennen äänittämisen päättämistä.

Lähetä ääniviestisi WhatsAppilla numeroon 050 309 51 71. Jouluradio voi käyttää ääniviestiä myös somepostauksissaan, joita Merimieskirkko jakaa omilla kanavillaan.

Osallistu WhatsApp-videolla

Tallenna videosi parhaalla mahdollisella laatuversiolla. Säädä laatu puhelimen asetuksista.

Kuvaa video pystysuuntaan.

Videon optimaalinen kuvasuhde on 9:16, mutta muunlaisetkin käyvät.

Kuvaa rauhallisessa paikassa tai huomioi, että taustaäänet eivät ole liian voimakkaita. Kannattaa kuunnella ja katsoa materiaali heti tallennuksen jälkeen ja tarkistaa, että oma puhe kuuluu hyvin.

Jotta tiedostossa olisi editointivaraa, odota nauhoituksen käynnistyttyä pari sekuntia ennen kuin alat puhua. Jätä muutama hiljainen sekunti myös loppuun ennen kuvaamisen päättämistä.

Yritä mahduttaa toiveesi kahteen minuuttiin.

Lähetä videosi WhatsAppilla numeroon 050 309 51 71. Jouluradio voi käyttää videota myös somepostauksissaan, joita Merimieskirkko jakaa omilla kanavillaan.

Katso täältä keräyslupamme.