Kumppanuusyhteistyö

Kumppanuusyhteistyö suunnitellaan ja räätälöidään
yritys- ja tapauskohtaisesti ja se voi sisältää erilaisia toimia (mm. tuoteyhteistyö, tilaisuus, myyntipaikka tapahtumassa, viestintä).

Kaksi naista valitsemassa tuotteita tavarahyllykön, jossa molemmin puolin hyllyillä makeisia ja muuta syötävää.

Viestintäyhteistyö

Viestintäyhteistyö suunnitellaan eri laajuisten kumppanuuspakettien (S, M, L) puitteissa. Näkyvyyspaketit sisältävät logonäkyvyyttä verkkosivuilla, ilmoituksia ja päivityksiä sosiaalisessa mediassa, ilmoituksia ja artikkeleita uutiskirjeissä sekä ilmoituksia vuosikertomuksessa.

Kumppanuuspaketti S, 350 €

• yrityksen logo Merimieskirkon nettisivulla yhteistyökumppanina, linkki yrityksen sivulle
  • ilmoitus tai päivitys Merimieskirkon sosiaalisessa mediassa

Kumppanuuspaketti M, 1 200 €

• yrityksen logo Merimieskirkon nettisivuilla yhteistyökumppanina, linkki yrityksen sivulle
  • kolme ilmoitusta tai päivitystä Merimieskirkon sosiaalisessa mediassa
  • ilmoitus tai artikkeli Merimieskirkon uutiskirjeessä
  • ilmoitus Merimieskirkon vuosikertomuksessa (1/4 sivu)

Kumppanuuspaketti L, 2 100 €

• kuusi ilmoitusta tai päivitystä Merimieskirkon sosiaalisessa mediassa
  • kaksi ilmoitusta tai artikkelia Merimieskirkon uutiskirjeessä
  • ilmoitus Merimieskirkon vuosikertomuksessa (1/4 sivu)
  • kumppanuus erikseen sovittavassa ja eri hinnalla Merimieskirkon tapahtumassa tai tilaisuudessa

Yritys valmistaa ilmoituksen, päivityksen tai artikkelin. Näiden koko ja jakelu sovitaan viestinnän asiantuntijan kanssa.

Tuotteet, palvelut, tilaisuudet

Tuotemyynti, tuote- ja palveluesittelyt sekä eri tilaisuudet toteutetaan yhteistyössä Euroopan ja Suomen merimieskirkkojen kanssa.

Neuvonta- ja tukitoiminta

Yrityksen ja Merimieskirkon kanssa tehtävästä neuvonta- ja tukitoiminnasta sovitaan yksityiskohtaisesti yhdessä.

Vapaaehtoistoiminta

Yritys voi tukea Merimieskirkon vapaaehtoistoimintaa ottamalla kummi- tai nimikkovapaaehtoisen. Vapaaehtoistoiminta kehittää kansainvälisiä valmiuksia.