Kausityö ulkomailla

Talvikaudella osa-aikaisia turistipappeja ja -kanttoreita työskentelee Espanjassa, Gran Canarialla, Teneriffalla, Kyproksella, Turkissa ja Kreikassa.

Metsäinen rinne jonka yläpuolella kirkon kupoli ja muista kaupungin rakennuksia.

Merimieskirkon ja Kirkkohallituksen yhteistyösopimuksen perusteella Merimieskirkko hoitaa ulkosuomalaistyön operatiivisen johtamisen ja koordinoinnin vaiheittain vuoden 2023 alusta alkaen.

Kausityö (aikaisemmin turistityö) on siirtynyt Merimieskirkolle kesällä 2023 ja Merimieskirkko on valinnut nyt toista kertaa kausipapit ja -kanttorit talvikaudelle 2024–2025.

Etsitkö tietoa ulkosuomalaisten seurakunnista maailmalla? Valitse sivun alaosasta ”Seurakunnat maailmalla”, josta pääset lukemaan lisätietoa ulkosuomalaisseurakunnista ev.lut. kirkon sivuilta.

Kausityöntekijöiden yhteystiedot löydät alta. Kaudelle 2024-2025 valittujen työntekijöiden yhteystiedot julkaistaan syksyllä.

Merimieskirkon kausityön esihenkilö on pastori Jussi Laine.

Jussi Laine

Toimenkuva Johtava pastori