Suomen Merimieskirkon jäsenedut vuonna 2024

Suomen Merimieskirkon jäsenyys kannattaa. Jäsenenä kuulut hyvään seuraan ja saat monia hyödyllisiä etuja. Jäseneksi voit liittyä jäsensivulla.

Sinivalkoisia Merimieskirkon jäsenkortteja viuhkassa päällekkäin.
  • jopa 30 % alennushinnan Viking Linen laivoilla Itämerellä
  • 12 % alennus päivän Full Flex -hinnasta kaikissa Scandic-hotelleissa. Saadaksesi alennuksen varmista, että varauskoodikentässä on asiakasnumero D000030373.
  • 12 % alennus päivän BAR-hinnasta kaikissa Suomen Hilton-hotelleissa. Saadaksesi alennuksen, avaa ”Special rates” ja kirjoita kenttään ”Corporate account” asiakasnumero D000046067.
  • 12 % alennus päivän BFR-hinnasta kaikissa Suomen InterContinal Hotels Group -hotelleissa (Crowne Plaza Helsinki – Hesperia, Hotel Indigo Helsinki – Boulevard ja Holiday Inn -hotellit). Saadaksesi alennuksen klikkaa esim. ”Destination”-kenttää, valitse avautuvasta ”Rate preference”-valikosta ”Corporate Special rate” ja kirjoita ”Corporate ID”-kenttään asiakasnumero 787030489.
  • 10 % alennushinnan Härkätien hautaustoimiston toimiston omista palveluista. Mainitse jäsen- tai henkilökuntaedusta jo palvelun varausvaiheessa ja valmistaudu todistamaan jäsenyytesi jäsenkortilla.
  • ilmaisen alkuneuvottelun (max. 1 tunti) ja sen jälkeisistä toimenpiteistä 10 %:n alennuksen asianajotoimisto Selin Oy:n hinnoista. Mainitse jäsen- tai henkilökuntaedusta jo palvelun varausvaiheessa ja valmistaudu todistamaan jäsenyytesi jäsenkortilla.
  • 10 % alennuksen majoituksesta Hampurin ja Lontoon merimieskirkolla (siirryt ko. toimipaikan sivuston majoitussivulle). Mainitse jäsen- tai henkilökuntaedusta jo palvelun varausvaiheessa ja valmistaudu todistamaan jäsenyytesi jäsenkortilla.
  • alennushinnan mahdollisilla jäsenmatkoillamme
  • Merimieskirkon vuosikertomuksen ja jäsenkirjeen
  • olla tukemassa lähes 150 vuotta jatkunutta työtämme ulkomailla ja kotimaassa liikkuvien maanmiestemme parissa

Tutustu myös näihin sivuihin.