Tiina Moberg

Toimenkuva Varainhankinnan asiantuntija

Olen Tiina Moberg ja toimin Merimieskirkon varainhankinnan asiantuntijana. Olen toiminut myös kaksi vuotta vapaaehtoisena Brysselin merimieskirkolla ja Benelux-tiimissä. Työkenttääni on Merimieskirkon yhteinen varainhankinta ja varainhankinnan toimintamallien, hankkeiden ja yhteistyökumppanuuksien kehittäminen.

Olen työskennellyt yritysten ja järjestötoiminnan kehittämisen sekä verkostotoiminnan ja varainhankinnan parissa yrityksissä, yrittäjäjärjestössä, korkeakouluissa ja kehitysyhtiöissä. Olen kauppatieteiden maisteri ja olen täydentänyt osaamistani kansainväliseen yhteistyöhön ja kehittämistoimintaan liittyvin koulutuksin ja kurssein.

Vapaa-aikaa vietän perheen ja ystävien kanssa.  Liikun mielelläni luonnossa, erityisesti pidän retkeilystä, pyöräilystä ja laskettelusta. Käyn myös mielelläni teatterissa ja taidenäyttelyissä.