Kokkolan merimieskirkko

Kokkolan merimieskirkko on idyllinen vanha satamakapteenin virka-asunto Kokkolan kantasatamassa. Laivoja palvellaan kantasataman lisäksi syväsataman puolella.

Merimieskirkko on kansainvälinen merenkulkijoiden palvelupiste. Muutkin vierailijat ovat tervetulleita. Suljetulla satama-alueella sijaitsevalle kirkolle pääsyyn vaaditaan kulkulupa, jota voi tiedustella työntekijältä.

Huom! Uusi työntekijä aloittaa Kokkolassa maaliskuun puolivälin jälkeen viikolla 12. Yhteystiedot löytyvät tältä sivulta.

Merimieskirkon auto kuljettaa merenkulkijat kirkolle ja kaupunkiin – ja usein takaisinkin.

Merimieskirkolla kävijä voi viettää aikaa toisten kanssa seurustellen tai omasta rauhasta nauttien. Kahvilasta saa ostaa pientä purtavaa ja käytettävissä on wifi-verkko ja erilaisia pelejä.

Toimipaikan työntekijä

Lue lisää Kokkolan merimieskirkosta

Osallistu Merimieskirkon tapahtumiin ja tilaisuuksiin

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.