Merimieskirkko, yksi Suomen innostavimmista työpaikoista

Suomen Merimieskirkko on yksi Suomen innostavimmista työpaikoista. Tämän tunnustuksen Merimieskirkko sai saavutettuuaan erinomaiset tulokset vuoden 2019 henkilöstötutkimuksessa.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen saavuttaa vain parhaisiin tuloksiin päässeet niistä sadoista suomalaisista organisaatioista, jotka ovat toteuttaneet Eezy Flow Oy:n (vuonna 2019 nimellä Corporate Spirit Oy) henkilöstötutkimuksen.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus viestii, että Suomen Merimieskirkko on panostanut toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yhdistykselle tärkeistä asioista. Organisaation henkilöstö on innostunut, motivoitunut ja omistautunut työskentelemään yrityksen arvojen ja päämäärien puolesta.

”Kiitos Innostavimmat työpaikat -tunnustuksesta! Tunnustus viestii meille, että olemme onnistuneet viemään asioita oikeaan suuntaan ja se on tulos päämäärätietoisesta ja yhdessä tehdystä työstä. Me merimieskirkkolaiset olemme työllemme omistautuneita ja teemme merkityksellistä työtä. Tämä tunnustus innostaa meitä jatkossakin innostumaan”, kiittää pääsihteeri Hannu Suihkonen.

”Kiitos henkilöstöllemme hienosta saavutuksesta, innostuneisuudesta ja halusta olla mukana rakentamassa menestystarinaamme.”

Millainen on innostava työpaikka?

Innostus tekee elämästä mielenkiintoisempaa, hauskempaa ja luovampaa. Se tukee hyvinvointia ja jaksamista. Innostus synnyttää innovaatioita ja tuottaa tulosta. Innostava työpaikka on tulevaisuuden arvonluoja ja inhimillisen pääoman tärkein aines. Innostavassa työpaikassa ihmiset haluavat tehdä parhaansa.

Innostavan työpaikan hyödyt:

• Organisaation henkilöstölle tunnustus kertoo siitä, että organisaatio on onnistunut toimintansa kehittämisessä yhdessä henkilöstönsä kanssa.
  • Asiakkaille ja muille sidosryhmille tunnustus luo kuvaa hyvämaineisesta ja vastuuntuntoisesta organisaatiosta.
  • Uusille työnhakijoille organisaation henkilöstön kokema positiivinen työnantajakuva on vaikuttava viesti innostavasta ja tavoiteltavasta työpaikasta.

Corporate Spirit Oy palkitsi Suomen innostavimmat työpaikat 2019 #INNOSTAVIMMAT-tapahtumassa Helsingin Finlandia-talolla 5. helmikuuta 2020.

Lisää Suomen innostavimmista työpaikoista voit lukea sivulla www.innostavimmat.fi.

INNOSTUTAAN, VAIKUTETAAN JA MENESTYTÄÄN YHDESSÄ!