Työpaikat Merimieskirkolla

Merimieskirkot Suomessa ja ulkomailla työllistävät monen ammatin osaajia. Tältä sivulta löydät Suomen Merimieskirkon avoimet työpaikkailmoitukset ja hakulomakkeen. Hae mukaan tekemään merkityksellistä työtä.

Huom! Tietosuojasyistä emme vastaanota avoimia työhakemuksia. Rekrytointilomake on avoinna tämän sivun alalaidassa silloin, kun työnhaku on meneillään.

Huom! Haku Rotterdamin merimieskirkon sosiaalikuraattoriksi on päättynyt 2.5.2024 klo 16.00.

Etsimme merimiespappia Benelux-maihin

Tarjoamme mielenkiintoista ja haasteellista työtä ulkosuomalaisten, opiskelijoiden, merenkulkijoiden ja muiden liikkuvien ihmisten parissa.

Merimiespappina toimit Benelux-maissa tehtävän merimieskirkkotyön Rotterdamin tiiminvetäjänä.

Työtehtävä edellyttää matkustamista. Toimit Alankomaiden, Belgian ja Luxemburgin alueella asuvien suomalaisten sekä siellä matkailevien suomalaisten kanssa. Asemapaikkasi on Rotterdam.

Työotteeltasi olet itseohjautuva, joustava ja osallistava. Osaat verkostoitua sekä sopeudut helposti uuteen ympäristöön. Olet helposti lähestyttävä ja sosiaaliset taitosi ovat hyvät.

Edellytämme:

• että olet ev.lut. kirkon pappi ja sinulla on työkokemusta pappina
  • hyvää suomen ja riittävää englannin kielen taitoa
  • Merimieskirkon arvojen ja toiminta-ajatuksen jakamista
  • ajan tasalla olevia it-taitoja sekä someviestinnän osaamista
  • kokemusta kansallisesta ja/tai kansainvälisestä verkostoitumisesta
  • ajokorttia sekä rohkeutta ajaa suurkaupungeissa ja satamissa

Katsomme eduksi:

• kokemuksen esihenkilönä toimimisesta
  • ulkomaan työkokemuksen
  • kokemuksen verkossa tapahtuvan työn kehittämisestä
  • kokemuksen vapaaehtoistoiminnan ohjaamisesta ja kehittämisestä
  • hollannin kielen taidon

Tarjoamme kattavan ja laadukkaan perehdytyksen valitulle henkilölle. Varmistamme, että uusi työntekijä saa tarvitsemansa tuen ja ohjauksen aloittaessaan uudessa työtehtävässä. Tukena työssä on perinteikäs ja uudistuva Merimieskirkon organisaatio, osaava ja mukava työtovereiden joukko Benelux-maissa, paikalliset luottamushenkilöt sekä monipuolinen joukko vapaaehtoisia.

Työ alkaa 19.8.2024 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on voimassa toistaiseksi, jos työsopimus tehdään Alankomaiden työsopimusmallin mukaisesti. Työntekijän niin halutessa työsopimus voidaan tehdä myös viiden vuoden määräaikaiseksi Suomesta lähetetyn työntekijän sopimukseksi.

Tehtävän palkkaus sijoittuu välille 3700–4200 € työntekijän työkokemuksen mukaan.

Tarjoamme Suomesta lähetetylle työntekijälle asuntoedun tai Alankomaiden työsopimusmallin mukaisesti palkatulle työntekijälle edullisen asunnon Rotterdamin merimieskirkolta.

Työhön valitun on ennen tehtävän aloittamista esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote.

Lisätietoja tehtävästä:

Benelux-maiden merimieskirkkotyön johtaja Jaakko Heinimäki
Puh. +32 475 72 86 80
To 2.5. klo 11–13 ja 16–18 (Suomen aikaa)
Ti 14.5. klo 13–15 (Suomen aikaa)

Hae tehtävää sivun lopussa olevalla lomakkeella 15.5.2024 klo 17.00 mennessä.
Ensimmäinen haastattelu jatkoon valituille on keskiviikkona 22.5.2024. Vuosaaren merimieskirkolla Helsingissä. Varaathan päivämäärän kalenteriisi.

Rekrytointi

Suomen Merimieskirkko ry:n rekrytointilomake.

Max. tiedoston koko: 16 MB.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.