Liity Suomen Merimieskirkko ry:n jäseneksi

Suomen Merimieskirkko ry:n jäsenenä tuet työtämme lähimmäisten auttamiseksi ja voit olla mukana tekemässä päätöksiä yhdistyksemme kokouksissa.

Merimieskirkon jäsenenä teet hyvää

Liittymällä Suomen Merimieskirkko ry:n jäseneksi mahdollistat osaltasi työmme jatkumisen ja saat itsellesi hyvää mieltä. Merimieskirkon jäsenenä olet mukana tekemässä hyvää. Jäsenmaksu on vain 4,17 euroa kuukaudessa (50 euroa / kalenterivuosi). Saat sillä Merimieskirkon vuosikertomuksen, jäsenkirjeen ja mahdollisuuden hyödyntää jäsenetuja.

Samassa perheessä asuvat muut henkilöt voivat liittyä Merimieskirkon perhejäseneksi, kun perheessä on yksi varsinainen Merimieskirkon henkilöjäsen. Perhejäsenen jäsenmaksu kalenterivuodelta on vain 20 euroa.

Jäseneksi liittyminen käy helposti täyttämällä alla oleva lomake. Lähetettyäsi liittymislomakkeen Merimieskirkko lähettää kirjepostitse jäsenmaksulaskun.

Suomen Merimieskirkko ry:n jäsenenä käytät myös yhdistyksen ylintä valtaa käyttämällä äänioikeuttasi vuosi- ja vaalikokouksissa. Äänioikeus on voimassa, kun jäsenmaksu on maksettu.

Tukijäsenyys ulkomailla

Ulkomaan merimieskirkoillamme voit olla mukana tukijäsenenä. Lisätietoa ao. kirkon omalta sivulta ks. ulkomaan merimieskirkot.

Jäsenhakemus

Liityn Suomen Merimieskirkko ry:n jäseneksi ja olen mukana tekemässä päätöksiä yhdistyksessä.

Esim. perhejäsenyys: jos taloudessasi asuu jo Merimieskirkon jäsen, niin ilmoita hänen nimensä
Tilaan(vaaditaan)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.